Ekspertstøtte for å overvåke og vedlikeholde nytt og eksisterende utstyr på kontoret ditt, sånn at du kan fokusere på din egentlige jobb.
Vi bidrar med analyse av ditt miljø og leverer en skreddersydd løsning tilpasset dine behov. Løsningen leveres med den type serviceavtale dere vil ha, og gjennom vårt system for drift og overvåkning ser vi til at alle løsninger er i drift i henhold til avtalt nivå. Vi har flere sertifiserte operatører lokalt i vårt distrikt som tilser at dere har de forbruksartikler dere trenger når dere trenger de, at løsningene fungerer teknisk, at programvare har rett versjon, og at brukere får den hjelp og støtte de trenger for å levere en mest mulig effektiv arbeidsdag.
Spør oss om mer informasjon om denne tjenesten og hvordan den kan tilpasses for å avlaste din organisasjon.
- Automatiser bestilling av rekvisita
- Automatiser bestilling av service
- Automatiser telleverksavlesninger
- Frigi IT personell
- Kutt kostnader
- Reduser nedetid på skrivere
- Fjern dyre rekvisitalage